Baby, please don't let me go

3,5 timmars fika med kladdkaka och chailatte på Coffehouse. Det är lixom vår grej. Underbart, tack underbara vän!
Som jag tidigare sagt inväntas min nya inneboende Julia, hon ska köra hit. Vem vet vi kanske får tillbringa vår kväll på akuten? Nej okej, jag ska vara snäll. Vi ska spendera den gråtandes framför My sisters keeper i min soffa. Alldeles perfekt. Underbar onsdag.

Underbar fikastund med min kära vän Linnea.

Min inneboende på dollar igår. Skulle hon bli min inneboende på heltid skulle dehär vara vår mest använda sak i köket. Tragiskt men sant.

Kommentarer
Postat av: josse

yeeeeeeeeey den där tröjan! :D



och som svar på din fina långa kommis: tack så mycket kära du. vi är obeskrivligt stolta över oss själva måste jag erkänna, även fast vi hade några tuffa stunder i skapandet. och du har också awsåm!

2010-11-03 @ 23:13:52
URL: http://jhjelte.blogg.se/
Postat av: moa

har du klippt dej? :)

2010-11-03 @ 23:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0