Dom ger dig mycket, tacka och ge tillbaka

Ännu en helg som flygit förbi. Världens underbaraste unge Emma för hela slanten, och en dansavslutning på lördag förmiddag. Fina Josefine gjorde oss sällskap på lördagen och en eftermiddag i pulkabacken. Emma var en riktig hejare där hon.
En lugn och fin myshelg.



Josse och jag blev tagna som gisslan och totalförnedrade. Söt tjej dedär.

Snökaos ute i landet? Jo tack, kom hem 3 timmarr senare med tåget igår då jag skulle lämna av Emma upp i Ljusdal. Dom slänger av oss i Järvsö - "Det står en buss där och väntar på er" Eh, nja. Där stod jag ute i kylan i 25 minuter med en kissnödig liten tjej innan bussen kom, så jag missade tåget tillbaka igen. Nästa tåg 2 timmar senare var 30 min försenat, och det blev yttligare 30 min till efter vägen. Jo, men snön, den gillar vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0