Jag ser sprickor i horisonten som ingen ser

Varit på bra humör hela dagen. Idag var en bra dag. Fin stämning. Glada människor. Fina människor. Sol. En bra dag helt enkelt.
Farsdagpresent fixad på stan med Josse och Erika, och hemma fick jag underbar information. Tack godegud att mamma jobbar hos tandläkarn.
Det var goda nyheter om min operation längre fram i vår. Jag fick mer klarhet i vad som ska ske, och mer tydligt om mina 2 val av operationer jag har. Och vet ni vad, inom ett år kan jag vara klar med princip allt. Ni kan inte ana vilken lycka det var att höra! Fast det finns mycket mer där bakom, men just nu var detta precis vad jag behövde, jag som nästan hade börjat ge upp mentalt. Dyker upp ett inlägg om min operation senare (älskar tidsinställda inlägg).
Nu mår jag bra och övningskörde nyss. Kvällen fortsätter med Andra Avenyn mys. För vet ni vad? Jag har en fet underbar sovmorgon imorrn!

Fia och jag - Bienvenidos - middag med klassen förra tisdagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0