När jag drömmer ser jag toppen utav ett isberg

Högskolan helda dagen med föreläsningar och teater. Bl.a. teatergruppen "Ung utan pung". Gav många skratt och dom bjöd på sig själva.
Ärende på stan med Anna. Done and done. Mer säger jag inte. En snabbvisit till köpis - en fin kofta på rea och en vinterjacka. Äntligen.
Nu: Vrålhungrig och i min väntan på tacopaj ska jag läsa intervjun med Oskar i Metro student magazine som jag haffade med mig hem.
Behöver jag säga så mycket mer än - KOLLA PÅ BILDEN!!?



Kommentarer
Postat av: josse

asså nej....

2010-11-18 @ 19:38:18
URL: http://jhjelte.blogg.se/
Postat av: Erika Edorsson

svar: Ja det gör vi!!!!! :D

2010-11-18 @ 20:08:10
URL: http://erikastankar.blogg.se/
Postat av: julia

mmmmmm marabou, typ så fasst mmmhhh linnros tänker ja när ja såg de här bilderna ;) något att sätta tänderna i defenetivt!

2010-11-18 @ 20:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0