You will miss all the important things if you don't look close enough

Sov ut riktigt ordentligt idag & tog en tur ut till Dollar med Julia. Spårad stund. Galna livshistorier. Riktigt underbar tjej.
Mot kvällen kom Anna förbi en sväng och vi drog oss in till Bienvenidos inne i stan för en middag med några tjejer från klassen. Mycket trevligt!

Kan förövrigt tillägga att mitt hat mot frisören har lagt sig en aning, jag tycker om min nya page-frisyr nu och trivs som fisken i vattnet i kort hår! Dock är jag fortfarande en aning besviken eftersom jag nog hade varit ännu snyggare om frisören lyssnat det minsta på mina önskemål.

Mer glamorösa bilder än detta får ni faktiskt inte såhär klockan 1 på natten.

Kommentarer
Postat av: erika edorsson

tycker du är riktigt glamorös jag!

2010-11-03 @ 14:54:38
URL: http://erikastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0