Det är målet vi strävar efter, det är de som ger oss viljan

En måndagmorgon där jag är tidsoptimist mot bussarna. Som alltid.
Och efter lunch var det tandläkarn, i princip mitt andra hem. Fyfan va jag längtar till resultatet och operationen i vår! Mötte upp Julia på stan, sprang in och köpte en rakhyvel - jag har näst intill hunnit börja odla päls vid dehär laget. Och fyndade dessa axeldekorationer nedan från Vero Moda - ynka 36 riksdaler för de båda på rea. Vilket klipp.
Dags för käk och en snabbis med plugg, för sen åka in till en friskis pass med Josse, med mig som chaufför.

Kommentarer
Postat av: Erika Edorsson

att skaffa friskitkort eller att inte skaffa friskiskort, det är den stora frågan!

2010-10-25 @ 19:21:57
URL: http://erikastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0