Kanelbullens dag


Dagen i ära tillägnar vi åt kanelbullen. Vitsen med detta förstår jag egentligen inte, förutom att företagen tjänar mer pengar och vi lite småfeta svenskar unnar oss en bulle med gott samvete. Jag sätter mig själv i kaegorin "lite småfet svensk" och trycker i mig en kanelbulle strax, med all rätt till gott samvete.

Fick igår en kommentar om att jag ska lägga ut ett inlägg om resan, och jag lovar, jag ska knåpa ihop minst 1 denna vecka. Så fort tiden räcker till. Håll ut.

Kan förövrigt tillägga, inte helt överraskande, att jag fortfarande inte riktigt har landat i vardagen och i tankarna befinner mig i Afrika och Tunisien. Att jag så sinnessjukt gärna vill tillbaka till den underbara resan och att jag är så fruktansvärt less på Sverige för tillfället. Så mycket mer har jag väl inte att berätta idag. Tack och hej.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Det ser ganska ljus ut att jag också kommer iväg till Tunisien! Håller tummarna (a) <3

2010-10-05 @ 13:00:44
URL: http://alexandraavermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0