When you look into my eyes

Riktigt grå och blåsig måndag. Det närmar sig vinter, och damn va jag saknar sommar och värme. Jag skulle hellre vilja ha en asstor varag jävla finne rakt i fejset än vinter. Okej, kryddade lite, men i princip.
Och ett plus i kanten är att jag haltade mig igenom skolans korridorer idag eftersom jag körde på en ordentlig vurpa i lördags och slog i knät rejält. Lyckat. Känner livskraften och ironin flöda.
Varvat plugg, AA, övningskörning och bakade en ordentlig, stor, kladdig, alldeles underbar kladdkaka! Det är tusen gånger bättre än vintern det.

Kommentarer
Postat av: lollo

om inte du berättar om Tunisien snart så kommer jag sluta läsa din blogg!.. eller näe , men nu måste du göra det! xD

Kram Kram

2010-10-18 @ 22:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0