All that she wants

Okej det har varit mycket nu, men vi kör en snabbgenomgång.
Fredagskvällen var riktigt rolig! Räcker så.
Lördag var jag till Furuvik med Erika och hennes familj. mys. Och sen kinamat hemma hos E. Sjukt gott. På kvällen en 2 timmars träning med Benke & co igen. Så förbannat kul.
 
Kom på mig själv med att åka hem med ett leende på läpparna. Jag älskar verkligen att dansa. Att få göra sånt här. Och Benke. Vilken kille! Ååh, shit jag finner inga ord. Jag har iallafall riktigt kul!

Lördagkväll blev en myskväll med J och E. Fina tjejer.
Söndag/idag, jag är nyss hemkommen från ännu en träning med Benke. Det är i eftermiddag projektet vi har hållt på med äger rum. Det kommer bli GRYMT!

Sjukt trött och sliten. Behöver sömn. Nu. Kroppen är helt utpumpad. Men vafan, nu ska ja snart käka och tagga inför i eftermiddag. Guuud va jag längtar!


Bilder från Furuvik av E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0