Give me everything. Give me at least something

Fullt ös just nu och noll tid till bloggen.
Axelsson kom över på en välbehövliog myskväll igår och jag fick äran att ha henne sovandes i min säng inatt, den ni!
Pratade, skrattade och hade det bra. Jobbet kallade för oss båda imorse och vi gjorde en dag på scandic 10-18.
Bryggan med Erika efter jobbet. Lekte livsfilosofer och njöt av det underbara vädret!
Sjukt fina vänner, behövs när livet är lite uppochner.
Och vet ni, nu är de fanemej både vår och påsklov, ja ska njuta! Börjar med BB, frukt och mamma♥

Världens underbaraste plats, bryggan!

Kommentarer
Postat av: Axelsson

Jag får väl tacka så mycket själv för att jag fick äran att sova bredvid dig snygging! haha

Ler av tanken av att vi har tre veckor tillsammans att prata, skratta & ha det bra i sommar också!!! :D

2011-04-17 @ 22:47:41
URL: http://neaaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0