I want to be near again, I do.

Axelsson livade upp min eftermiddag igår genom att komma förbi och hålla mig sällskap ett tag innan träningen. Den tjejen kan allt få ens humör att tvärvända till det bättre. Hur grym som helst! Pratade som sommarplaner och våran Spainen resa och andra livsviktiga saker.

Idag har tusen tankar snurrat i min skalle och jag har känt mig så sjukt splittrad, som om jag inte riktigt har koll på hela mig, som om bitar av mig är utspridd. Jag har inte riktigt ett fullt grepp om livet just nu, det går så pass upp och ner och inte riktigt som jag vill. Jag skulle behöva en paus från allt. Typ nu. 
Tog en stunds mental-paus med Josse idag iallafall på donken. Även där, typ en av världens bästa människor. Sånt är så sjukt behövligt, trots att man behöver göra andra saker, så behövs en sån paus ibland. Promenerade hem och nu sitter jag på en lite små kylig altan, där jag ser solen gå ner, med musiken på högsta och faktiskt pluggar. Behöver ta tag i ett par rester.
Ett rum behöver också städas, för imorgon får vi finbesök av mina favoritungar! Nej, nu åter till socialkunskapen och rensa ut mina tankar, Later!

För er som känner er extremt intresserade av mitt liv så provade ja den ultimata Ramlösan á la Linnea idag - med smak av ananas. Fullt godkänd!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Du är världens bästa! <3

2011-04-28 @ 19:26:51
URL: http://neaaxelsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

min underbara lilla vän

2011-04-28 @ 20:48:41
URL: http://jhjelte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0