For all we know we might not get tomorrow

Avslutar söndagskvällen med en sammanfattning av en fullspäckad helg. Fruktansvärt rolig, samtidigt som den var en negativt omvälvande. Nu är jag total slut i kropp och knopp, men det är det värt!
Bilderna är från människor från alla världens hörn. Typ.

Torsdag
förfest i Mimmis kusins lägenhet, vidare till Slick och dansade tills svetten rann. Avslutade med en liten efterfest i lägenheten, och "Vem fan var han?". Somnade helt slut på soffan.


Fredag 1,5 timmes sömn, skolan och sen ladda om. 18 års fest hos Malin med sjukt härliga tjejer. Spelar spel, skrattar, sjunger, dansar och äter gott. Fortsätter på Goya, dansar till svetten rinner igen! Avslutar med fint nattsällskap av Josse!



Lördag Djupt samtal med bästa mami, blir arg på verkligheten och får sen något som känns som en rejäl käftsmäll. Trodde inte jag kunde känna sånt hat och frustration, det verkligen kokade i mig. Gick inte att behärska. Axelsson räddar kvällen och gör mig sällskap över natten. Fint.

Nu känner jag mig överkörd. Överkörd fysiskt och psykist. Godanatt.

Kommentarer
Postat av: josse

gosisen♥



sv: jaaa tack du får hjälpa mig nu på lovet!! får panik så fort jag ser bloggen, usch&blä

2011-04-17 @ 23:17:54
URL: http://jhjelte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0