Annandagen

Nu är det såhär, att jag har en icke så fungerande mobil och inväntar ett nytt sim-kort som ska dimpa ner i brevlådan vilken dag som helst och inte haft tid för någon dator.
Förövrigt har jag firat jul uppe i Ljusdal med släkten och åkte hem på juldagen då jag gjorde som resten av Gävle - besökte krogen. Förfrstade hos Axelsson med henne, Hedda, Evelina, Moa och Cajsa. Jag gick emot mina vanliga instinkter och hamnade på Goya och hade sjukt kul.
Dagen har bestått av släktmiddag hos farmor och farfar och bio nu på kvällen med Sanna, Julia, Malin, Martina, Mimmi, Jasmina och Ida. New years eve - och alla vi stod med ett stort leende på läpparna efter filmen. En riktig good-feeling film som man blev alldeles glad av io hela kroppen. Nu ska jag sova, ska med tåget 07.20 imorgon mot Stockholm. Vi hörs!
Kan som förövrigt nummer 2 tillägga att Ashton Kutcher är grymt snygg, vilken roll han än har, och Zac Efron har blivit stor, manlig och råhet till motsats då han förut såg för ung och "perfekt-snygg"ut. I'm out. godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0