Gårdagen

Tänkte jag skulle dra ihop en sammanfattning av gårdagen nu när jag har en stund över på bussen. Saco-mässan igår var riktigt intressant. Tror man behöver sånt, trots att man i princip vet vad man ska göra. Iallafall så sprang vi runt på massa olika föreläsningar om olika universitet och olika valmöjligheter kring resande efter studenten. Jag ha inte riktigt klurat ut vad jag vill, men ut och resa ska jag definitivt, helst försöka kombinera det med att jobba, sen tänker jag mycket på att åka ett år till USA som Au pair. Och igår blev jag tillochmed lite peppad till att plugga vidare, vilket jag absolut inte varit tidigare. Just nu går tankarna åt Lunds universitet, men detta skulle ske efter några år utomlands, kanske som reseledare efter jag varit Au Pair? Ja tankarna är många. Och igår började jag och några vänner spåna om vad vi ska göra nu direkt efter studenten, där fokus för mig är att jobba. Men vi har börjat spåna på båt bra dör med.
Sen drog jag och Axelsson till köpis, kollade runt och köpte med oss Max hem. Mös med 2 filmer, mat å chirre&dirre. Somnade gott bredvid min fina, fina vän.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0