GOTT NYTT ÅR

Tänkte passa på att önska gott nytt år!
Jag har hunnit måla naglarna, duschat osv. Vid halv 4 åker jag och Axelsson mot Moa för att börja fixa middag osv. Jag tror dethär kommer bli en riktigt bra kväll!
Jag går mot strömmen och kör en "vågavägranyårsklänning" trots att resten av världen har klänning på denna afton. Shorts och linne, det är mer min melodi. Klackskor ska jag också ha. Not my thing så att säga. Kanske var förra nyår jag hade klackar sist. På ett ungefär. Och lockat håret har jag gjort. Och jag som HATAR lockigt hår. Hur ska detta sluta? Vad har flugit i mig?
Hur som haver, ha en fin kväll och GOTT NYTT ÅR!
Inget med nyår att göra, men det är ju åtminstone feeezt. Å sen tycker jag Lunkis är så fin där till vänster så den fick komma upp här idag.

Kommentarer
Postat av: lunkis

jag är ju alltid fin på kort så isf borde man bomba med bilder på mig varje innlägg :D:D:D:D:D:D:D::D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

2012-01-02 @ 00:03:35
Postat av: Sabah Shirani

hahahhhahahhahhha jag dör

2012-01-05 @ 16:21:14
URL: http://www.nattstad.se/sabahshirani

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0