Har tänkt på dig länge, verkligen tänkt Hur jag skall få dig att förstå hur det känns

Lyckades plugga klart det jag skulle, och tänker strax krypa ner framför någon serie. Denhär veckan har varit riktigt bra. Inte en såndär vanlig vecka, det behövdes efter den förra som var en gråtfest och otroligt känslosam. Men Vardagarna lyxade jag till det ordentligt med bio på en måndag, nattsällskap av Fia och Anna på tisdan, Saco-mässan på torsdan och nattsällskap av Axelsson. Så gör man vardagarna lite enklare. Säger godnatt med denna video, som precis fick mig att gråta. Det gör så fruktansvärt ont att se. Fan vad man ska uppsaktta sina vänner. För man klarar sig faktiskt inte utan.


Kommentarer
Postat av: ERIKA EDORSSON

Finns en till video med han där han säger att han bara skämta i den här :o tror jag.

2011-12-05 @ 16:09:54
URL: http://erikaedorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0