I can only imagine

Nu kan jag snabbt dra igenom gårdagen då jag inte hade kraften till det igår. Skolan gled förbi, jag gav Fia en present som tack för att hon hjälpt mig så otroligt med plugget tillbaka efter operationen, plågades i mitt andra hem (tandläkarn) en halvtimme och sprang ner själv på stan för att byta in en klänning. Jag tycker faktiskt det kan vara rätt skönt att gå runt en stund själv på stan ibalnd. Forever alone. Thats me.
Lyckades med ett riktigt kap, bytte in en klänning från maj (?) som gått sönder, vad fick jag i ersättning? Jo ett linne jag pillat på i månader som legat liiiite över min prisklass på sin saftiga summa på 300 riksdaler, vad fick jag ge? Jo 1 kr då det var rea och kostade 100kr. Värt eftersom jag tänkt slänga klänningen.

Så, idag då? Två lektioner och sen stan igen, denna gång med sällskap, jag gillar inte alltid att vara foever alone. Handlade med mig 3 julklappar, ett par skinnshorts (som jag letat!!!!) till mig själv, fikade pån Java - cheesecake och massa skitsnack med mina fina F & A. 
Sen mötte jag min kärlek också. Föll pladask för ett ungt, ståtligt, dock icke så välbygt linne och ett görsnyggt halsband. Så nu sitter jag här, med värsta I-landsproblemet (Jag vet, jag tycker precis som ni, väldigt synd om mig själv). Hjärta eller hjärna? Köpa eller inte? Tror inte jag kan motstå dess dragningskraft... Ni vet, det sa bara klick. Men vad säger plånboken? Jo den ekar. Ja då förstår ni mitt problem. Bra.
Fia med present
1kronorslinnet
Dagens fika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0