I know there's good times behind that pain

Gårdagen var sådär fruktansvärt bra. Hann med ganska mycket och på sätt är den ganska ultimat.
Började vid 5 tiden hemma hos Sanna med vin, fläskfile, potatisgratäng, massa skratt och prat med henne, Axelsson, Lilja, Julia, Martina, Malin och Jasmina.
Runt 7 tog vi bussen in till konserthuset, sjöng och laddade upp inför Maggan gjorde vi hela vägen. Och fan va grym hon är! Inte lika perfekt som på peace, men hon hade ju trots allt lägre förutsättningar nu. Men fan så den kvinnan kan leverera!
Direkt efter tog jag och Axelsson oss till Erika Lundahls 18-års firande där det redan var en hel bunt med brudar. Champangen sprutade och alla var glada, stort grattis älskade vän! Eftersom Slick hade 24 och Goya suger hamnade vi på Interpool fram tills 2. Riktigt trevligt. Blev kanske lite för mycket av de goda ett tag då minnet sviker.
Sen tröstade jag en kär vän och avslutade ganska bra då jag somnade varmt och fint.
Skålade i vin och skrattade med fina vänner hos Sanna.
Det lämnades kärleksförklaringar på busshållplatsen med pussmunnar.
En högljudd bussfärd
En Veronica som levererade med stil!
Anna och jag uttryckte vår kärlek till varann då vi satt på helt olika platser
Grattade min nyblivna 18-åring och sprutade champange!


Middag, konsert, 18 årsfest och Interpool. Snacka om bra kväll. Jo förresten, har hunnit med en vända till engelska gatan också. Riktigt bra kväll med andra ord.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Haha jag sökte faktiskt på "flytta fram överkäken" på google & då kom det upp :)



Ah delade ju gommen förra året men har glömt vilken speciell & smärtsam period det är. Så hemskt ! Det kommer att bli toppen men just nu känns det bara blä rent utsagt ! Vet inte hur man ska sova, äta eller bete sig. Men var så kul att läsa om någon som gått igenom det. Otroligt få förstår hur ont det gör :/



Kram!

2011-12-11 @ 22:44:11
URL: http://hannahsarah.blogg.se/
Postat av: ♥Love found Love♥

Vill du bli veckans blogg? då tycker vi att du klickar på länken under och anmäler dig! :D



http://lovefoundlove.blogg.se/2011/december/vinnarna-i-veckans-blogg-ny-omgang-v50-.html



/LOVE FOUND LOVE♥

http://lovefoundlove.blogg.se/

2011-12-12 @ 20:12:21
URL: http://lovefoundlove.blogg.se/
Postat av: lundahl

tusen tack min fina!

2011-12-18 @ 15:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0