I wanna take you away, let's escape into the music DJ let it play

Kikade på talangjakten som min kära klasskamrat Jonas vann! Han var huuuur grym som helst när han sjöng the scientist av Coldplay. GRATTIS!
Haha sen blev det världens risigaste med bussarna när jag och Conne skulle ta oss från gasklockorna till stan. Tänk att vi står där och väntar på bussen som är aaasförsenad, så kommer bussen som tar oss åt andra hållet (alltså inte in till stan) så vi springer över gatan för att ta den istället och byta till 1:an lite längre bort. Men så när vi klivit på bussen kommer den sena bussen som åker mot stan, så vi plingar så att dörrarna öppnas, jag springer ut och ropar på Conne att skynda sig och springa över gatan så vi inte missar den rätta bussen. Men så när jag vänder mig om ser jag ingen Conne. Nej hon står kvar i bussen då dörrarna stängdes efter mig och hon åker iväg. Och tänk er en filmscen, för det blev verkligen så, med två blickar som möts, två riktigt förvånade miner och sen två gapskratt. Och det roliga är att detta verkligen inte är inne i stan, nummer 14 är ingen "normal buss". Fan va jag skratta.
Men även denna saga har ett lyckligt slut och vi återförenades sen igen inne å stan.
Fick med oss de sista julklapparna, sen har jag hunnit tagit en powernap och nu ska sminket kletas på. Ikväll ska jag dansa tills fötterna blöder, fan vad jag har saknat det!
Drar mig upp till söder för förfest hos Saga och Magnus. Så de blir fest hos Mange, därför bjussar jag på denna!



Kommentarer
Postat av: lundahl

haha åh vad jag skratta när jag läste de här xD

2011-12-18 @ 15:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0