I would trade away the stars and moon

Har känt att med julledighet har jag även tagit lite bloggledighet. Inte riktigt hittat formen till att bloggat.
Hur som haver sov jag ut imorse, bara tagit det lugnt hela dagen, satt upp en spegel på rummet jag fick i julklapp och haft en liten mini-julafton nummer två nu när Peter (mammas kille) är här. Lugn och skön dag.
Nu tänkte jag kika lite på JVM matchen då Sverige spelar och sen sova. Vi hörs!


Sen vill jag bara säga att det är jättekul när folk som jag inte känner skriver till mig, kommenterar och frågar om min operation! Ni är runt 5 stycken nu, och ni ska veta, jag svarar mer än gärna på era frågor!


Och nu under julhelgen fick jag bland de första kommentarerna då någon ärligt säger att jag har blivit fin efter operationen. Fan vad det kändes skönt. För annars är det bara prat om att svullnaden har lagt sig osv. Men när någon kommer fram till mig och talar ärligt om för mig att han tyckte det blivit jättefint, då hoppade jag några glädjehopp inom mig.

Kommentarer
Postat av: Jullan

Åh att jag inte sagt det till dig är så konstigt för du har verkligen blivit ännu snyggare än du var innan! Du har fått så himla fina drag i ansiktet! Du är en riktig babe!

2011-12-29 @ 20:01:51
URL: http://juliasjolund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0