Looking for someone who can please me, love me all night long

Kan börja med en bild på min snyga vän Conne, för de var ungefär såhär min dag började också. Men humöret har både varit på topp och ganska lågt, då man påverkas av alla dessa tragiska händelser som har hänt de 2 senaste dagarna då två personer har gått bort. Även om jag inte personligen kände någon av dom, gjorde folk i min omgivning det och alla påverkas. Fruktansvärt, må dom vila i frid.
Sen eftermiddagen blev en skrattfest. En datasal med endast mig, Anna och Fia som blev lite mer sång osv än skolarbete. Sen är jag så lycklig att mor och far skapade mig till en sådan fruktansvärt rolig person. Men jag tror de är mindre roligt för Fia som blev rätt utsatt. Skrattat har jag gjort i flera timmar iallafall, sånt är härligt! Dels för min medfödda rolighet, och för att jag är lite övertrött.
Jag hoppas du tycker om mig ändå min vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0