Love life

Kollat på ännu en film. Love actually. Hur fin är inte den filmen då? Åååh! Och blödig har jag varit idag, grinat till båda filmerna, vänner, Christine OCH biggest loser som ja såg typ 5 min av (eftersom ja hatar programmet).
Nu tänkte jag byta ut soffan mot sängen och ännu en film - the holiday. Förövrigt mår ja piss. Sluppit mega frossorna idag iallafall. Men nu har jag skumma blåsor i hela käften också så ja knappt kan äta plus utslagen och obehag på hela kroppen. Mysigt!! Livet leker!


Kommentarer
Postat av: ERIKA EDORSSON

Asså seriöst vad har du för sjukdom? Kan ju inte bara vara förkylning det där? :o

2011-12-19 @ 23:30:48
URL: http://erikaedorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0