Respons

Nu tycker jag dethär var fruktansvärt fint, som ett svar på videon jag la ut för någon dag sen. Och so what, jag orkar inte spekulera i om det är fejk eller inte, det som Jonah la ut. För sånt här händer faktiskt runt omkring oss. Hela tiden. Och det är trgaiskt nog att det ska behövas en video på nätet för att folk ska förstå att blickar och ord kan såra. Såra riktigt djupt. So what om det nu inte skulle vara äkta? Vi bör ändå lära oss att ta hand om varandra.


Sen, min teori till att det är äkta:
* Jag tycker inte Jonah och den "såkalladeJonah" liknar varandra, det kan omöjligt vara samma kille.
* Dom har inte samma ögonfärg
* Det är två helt olika användare som lagt ut videon.
Avgör själva.
Orginalvideon vs Den som påstår att orginalet var fejk.

Kommentarer
Postat av: ERIKA EDORSSON

Jag tror definitvt att det är samma kille, man ser ju inte ögonfärgen i den första videon heller. Men asså jag tror han fortfarande mår dåligt men han mår bättre när han är med sin kompis i den andra videon. Man ser ju tydligt hans ärr i den andra videon vilket visar att han inte mår bra ;)

2011-12-06 @ 22:10:22
URL: http://erikaedorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0