Uppesittarkväll

Mini-julafton igår hos far, missade julbordet, men julklapparna fick jag iallafall. Jag må vara en hemsk människa men jag älskar känslan av att få. Julklappar är underbart. Alla säger att känslan av att ge är bättre. Men jag tror bara dom spelar goda människor. Alla är vi nog hemska och älskar att få.
Idag mår jag bättre, men ändå långt ifrån bra. Måsta komma utanför dessa 4 väggar och följde med mamma å handlade lite. Min fina Axelsson kikade förbi nån timme och nu är det uppesittarkväll med familjen. Nej, fortfarande noll julkänslor. Ha en fin kväll gott folk!


Kommentarer
Postat av: ERIKA EDORSSON

Det är det att det är så svårt o tacka för presenter tycker jag då... ;)

2011-12-23 @ 21:51:10
URL: http://erikaedorsson.blogg.se/
Postat av: Josse

Nej du har fel. Jag hatar verkligen att få presenter. Blä. Men jag är inte överförtjust i att ge heller så...hehe

2011-12-24 @ 16:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0