You're used to going out you're way to impress these Mr. Wrongs

Kirrade tacos, fruktsallad och filmmys med Lunkan och Soffi igår tills vi mådde illa. Men sånt är fint det med. Sofia blev nattgäst och vi tog oss iväg till min dansavslutning vid 12 idag. Känner mig lite stolt som fick ihop stegen trots att jag missat ungefär halva terminen p.g.a. operationen.
Sen hakade Hjelte och Sofia på mig hem för taco-lunch, framtiden snack, catch up och slappande i soffan framför vänner. Hämtade nyss mamma och Peter på stationen, så nu är har husefriden med mig som ensamboende rasat samman. Eller så kanskie det blir lite ordning här, man kan ju se det på olika sätt.
Nu väntas mat, lagad av mamma, äntligen! Dedär med att laga mat, nja inte min grej. Jag ska nog aldrig flytta hemifrån. HAHA.
Så, vad händer nu? Jo jag myser med min spotify, läser bloggar och tänkte skriva en liten to do list för mig själv inför kommande vecka. Sen ska ja ta mig hem till Sofia för lite lördagsmys! vi hörs!
Fruktmarknad, Spanien -11

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0