Första dagen på en 365dagars epok

En dagen efter såhär och första dagen på det nya året. Att ett år kan innehålla så mycket fastän det är så kort, samtidigt som det är hela 365 dagar långt.
Gårkvällen var kanon, middagsgäster från Sundsvall hos mor och tog emot härliga människor att skåla in året med hemma hos far.
Lekar, dans och skratt. Akut-taxi till stan då bussfan inte dök upp. På stan 23.58, hinner precis fira in det nya året med alla glada. Tog oss vidare och dansade det sista på krogen, och avslutade kvällen med Erika och Julia som nattgäster. En kanonkväll med bevis på känslan i kropp och fötter idag. Kryper ner framför en film och längtar efter pizzan som blir dagens kvällsmat.

Högtider som denna är överskattat. Press och förväntningar. Blir bara motsatt effekt. Men jag är nöjd iår, mitt nyår blev bra. Precis som jag anade, fanns du med i tankarna. Hur ska jag tolka det?

Kommentarer
Postat av: lollo

ja trodde du va 17? då får man väl inte gå på krogen? :O :P

kram!

2011-01-01 @ 18:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0