I pray that just this once, I will get exactly what I want

Efter skolan hamnade ja hos tandläkarn. Återbesök inom en snar framtid eftersom dom lyckats göra fel. Livskraft!
Övningskörde en sväng med mor och haft ett djupt samtal. Hon är fan världens bästa! Ställer alltid upp hundraprocent.

Jag har tappat orken samtidigt som jag är stridslysten. Du arbetar allt du kan mot mig. Du vänder fler på din sida och ni ser inte smärtan ni skapar. Ni river mig fler sår, samtidigt som ni gräver er en djupare grav. 


Kommentarer
Postat av: juliaaaaa

djupa samtal <3<33<3<3<33<3

2011-01-24 @ 21:10:03
Postat av: Erika Edorsson

du är fett bra!

2011-01-24 @ 22:18:03
URL: http://erikaedorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0