Om jag tappar fästet och trillar ner, ska jag klättra upp igen

Julia bokade bion åt mig och josse igår - i Stockholm! Söt tjej. Vi hade tänkt sett Bad teacher, men då mös vi ner oss framför bridesmades istället som gick i Gävle. Fika på Waynes innan då Julia och Nattie dök upp och gjorde oss sällskap. Bion var ingen solklar 10a, men den va bra! Sjuk va den, min och Josses humor iaf! Josse blev mitt nattsällskap och innan klämde vi in nåt avsnitt av vänner - börjar bli standard. Idag sa rygg och kropp ifrån, sjukanmälning, massage av världens finaste vän, några avsnitt av vänner och paj. Nu sitter ja hos pappa i en solstol och väntar på mat. Kvällens planer är myskväll med min Jullis! Börjar inse att ja landat hemma nu, men har inte riktigt kommit in i allt, och fan, ja saknar spanien! Varje morgon när jag vaknar tror ja att ja har Linnea bredvid mig eftersom vi bodde ihop i ganska exakt 1 månad. En riktigt bra månad! Borde bjuda på lite bilder, men väntar tills ja fått alla. Överlag är bloggen bildlös eftersom ja bloggar från mobilen helatiden eftersom de känns som om ja aldrig riktigt är hemma och tar de lugnt. Vill ta vara på tiden hemma. Nog för mig nu, vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

DAGENS BLOGG MED ROLIGA REGLER!

Få chansen att ta del utav mina 800-1000 läsare.

Va gärna med :)



Kram

http://idas.myshowroom.se

2011-07-30 @ 18:25:54
Postat av: Anonym

Jag saknar också Spanien, o så saknar jag dig!

2011-07-30 @ 20:05:20
URL: http://neaaxelsson.blogg.se/
Postat av: josse

haha asså jullaaaan.

pussen på dig

2011-07-31 @ 16:44:01
URL: http://jhjelte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0