En lördag som andas lugn

Helgen känns så sjukt mycket längre när man gjorde helg av en torsdag. En riktigt skön känsla.
Vi slog till på en utgång då jag, Lilja och Lukas drog in till stan och hem till Jacke på förfest där mer härligt folk var. Runt 12 hamnade vi på slick och gjorde en riktigt härlig kväll. Dansade tills svetten rann och fötterna värkte.
Avslutade hos Lilja som sen drog upp mig till första lektionen på fredan. Den va fruktansvärd så att säga.

Frukost på donken och hem för att sova en timme. Tillbaka till stan för att fixa present och sen hem till Anna för att ladda om. Liljas 18-årsfest. Bjöds på god mat, skratt och härliga människor. Tyvärr avbröts det av typ 7 poliser runt 12, då drog ja, Cornelia och Madde ner till stan istället. Jag och Conne hamnade på Interpool och hängde med härligt folk den sista timmen.

Idag har en 2 dagars tagit ut sin rätt och ja har fruktansvärt ont i fötter och ben. Lite lagomt sliten. Men vet ni? De är ganska härligt, man känner att man haft kul!
Blev biomys med la familia på "Hur många lingon finns det i världen?". Filmen med Glada hudik teatern. Sjukt mysig film. Känsloframkallande och ja grät. Sen va huvudrollsinnehavaren ruskigt snygg. Sverrir Gudnason.
Tacomys och ja bestämde mig för en hemmakväll. Välbehövligt. Nu kikar ja körslaget och spanar in min kära vän Emelie i Andreas Johnsons kör.

Förövrigt fick ja träffa Anna för första gången på 3 veckor i torsdags. Mötte henne med en riktigt stor kram och tårar av saknad.

En spårad toabild från fredagen från Conne! Madde, jag och Julia. Strax efter detta bankar poliserna på taodörren och förstör festen. Inte Okej.
 
Trevlig lördag på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0