Fettisdagen

Himla trött idag, utan egentlig anledning. Men en slapp skoldag och fick sluta 2 timmar tidigare. Hyfsat chill.
Gjorde ett försök i att byta nyans på min svennebananhud med Axelsson i solariet efter skolan, och gled sen vidare för en lång-lunch på Max. Deep-talk med en av världens bästa människor. Helt perfekt en tisdag eftermiddag. Fortsatte hem till henne och hemma igen klämde ja nyss i mig en semla. Satt inte helt fel så att säga.
Snart tänker ja faktiskt krypa ner, framför tvn i hopp om att vara utvilad imorgon. Jobba på att hamna mer där jag vill.

Lång-lunchen på max!

Min fina Erika blev myndig, och jag gled förbi och gratta henne!

Mina "för-presenter", den riktiga är fortfarande under produktion så att säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0