I wish I was a punk rocker

Helvete. Gått i hoppet om att min operation skulle lyckas flyttas lite tidigare, istället för som nu, den 17e juni då min läkningstid krockar med min feriepraktik. Besked idag. Nej. 17 Juni och ingen feriepraktik eller i september. Okej lätt val, operation i september och feriepraktik i sommar. Men det tar emot. Enormt. Tror ingen förstår hur sjukt påfrestande för mitt psyke, självförtroende och ork dehär är. Kunde jag aldrig själv tro heller. Ont i käken 24 timmar om dygnet. Smärtan ökar och ökar med tiden och jag skäms mer och mer. Helvete. Helvete. Helvete. Siktet var inställt på en sommar utan underbett. En sommar utan smärta. En sommar där jag skulle känna mig som en helt annan människa. Den nya människan kommer till hösten. I september. Fan.
Och något som gör ont. Gör mig förbannad, är när folk frågar mig om det verkligen är värt det överhuvudtaget, dehär med operationen. Klart som fan det är! Ska mina 10 år av tandställning vara förgäves? Ska ja gå runt med konstant smärta i käkarna för resten av mitt liv? Ska ja föralltid skämmas och aldrig kunna le med stolthet? Tror ni fick erat svar ganska tydligt.
Jag hade verkligen hoppats och trott. Jag är sjukt besviken. Jag är sjukt less dehär nu. En oändlig behandling. Tack och hej.

Kommentarer
Postat av: ERIKA EDORSSON

åh min lille! Tänk på allt kul du hinner göra i sommar och att du kommer bli assnygg till hösten iaf!<333

2011-03-12 @ 02:09:18
URL: http://erikaedorsson.blogg.se/
Postat av: sofia

du måste tänka på framtiden, fyfan va snygg du kommer bli!!!! <3

2011-03-12 @ 14:34:00
URL: http://slindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0