Will there be music

Gårdagskvällen blev en härlig kväll! Jag, Erika, Wille och Linnea började hemma hos mig. Drog oss sen in till stan, mötte upp Cagri och träffade på lite mer härligt folk. Dött på slick till en början då vi var ganska tidiga, men sen fylldes det på. En sjukt härlig kväll med härligt sällskap. Dansade och hade det bra! Lite små spår här och var, men det är ungefär som vanligt.
Tackar så mycket för fylletaxin av Julia och Per som fick hem mig och Erika till mig där vi sen somnade gott och vaknade lagomt slitna för att ta oss till skolan, efter 3 timmars sömn.

Kort skoldag och en sväng till solariumet med Jasmina, för att sen däcka nån timme på soffan. Nu inväntas mamma och Peter, med hämtmat från en grekisk restaurang. Perfekt!
Kvällens planer är promenad med Julia. Saknad kvaletetstid!


Spontanfika med Axelsson igår.

Mer bilder än sådär från gårkvällen bjuds de inte på. Inte okej så att säga. Okej, den sista bilden är inte heller speciellt okej, men lite småcharmig sådär. Där inne, på slick-toan, där skaffar erika sig en Josse iaf!

Kommentarer
Postat av: ERIKA EDORSSON

hahahah vafan linnea!!!

Kul kväll/natt iaf! :DD

2011-03-25 @ 21:20:31
URL: http://erikaedorsson.blogg.se/
Postat av: josse

ursäkta mig, men vad fan är en josse?

2011-03-26 @ 17:27:07
URL: http://jhjelte.blogg.se/
Postat av: Jasmina

avslöjar du min solning på din blogg :O :O (skojis)

2011-03-27 @ 21:19:15
URL: http://minaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0