But I know there's sunshine beyond that rain, I know there's good times behind that pain

Det var riktigt segt fäör mig och Anna att ta oss upp till skolan imorse, med en Fia som låg kvar och sov. Desikerade gris hjärta, lunga, lever osv på NKn. Ja ni fattar. Vidrigt var bara förnamnet. Men det var i princip det roligaste Martin och Lukas hade gjort på riktigt länge.
Sen har dagen rullat på ganska snabbt, en långlunch med Conne och massa grupparbeten. Och ja, en massa planering inför studenten blev det också. Tänkt att det är vår tur till våren. Min och min fina klass tur.
Nu väntar jag in Quickan och Bea för att hinna träna lite innan den riktiga träningen.
Bilder från skolavslutningen 2011.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0