Every time I close my eyes I can touch the colors around me

Åh vad en sånhär dag kan göra vardagen så mycket bättre! Breaking dawn med 2 fina vänner som avslutades med en cheese på Donken. Standard ni vet. Filmen var asbra, och när fan blev Jacob snygg? Skäggstubb å allt hade han ju skaffat sig!

Nu känns det som om jag har legat i en snöhög nån timme, för jag är helt genomkall. Eller så har jag helt enkelt förvandlats till en vampyr. Men förmodligen är svaret så enkelt som att de är svinkallt ute och de känns om om jag är påväg att bli förkyld. Fö nu ligger de faktiskt en aning vitt kvar på backen, å det räcker så för mig. Eller okej, backen KAN få vara helt täckt av ett tunnt lager snö, bara för sakens skull, men inte mer än så. Sen kan det få bli ett tjockt lager vitt till julafton och hålla sig till Nyår, sen är jag less. Okej, bra väderguden, har vi en Deal?
Nu ska jag och min vampyr-kropp ta en varmdusch, krypa ner framför nåt bra på tvn och njuta av en liten sovmorgon imorrn. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0