It could have been somebodys son

Åh de är så härligt, här sitter jag och chillar i soffan och det känns som helg bara för att 2 stora skolarbeten är över. Och det gick ganska bra. Men jag blev nervös på svenska talet (???) va är nu detta? Ja är i chock.
Jag har i princip aldrig i hela mitt liv varit nervös inför ett muntligt framförande förut. Jag stod och tänkte för mig själv: "Vafan Linnea, skärpt dig. Nu äru mesig" medan talet rullade ut ur munnen.
Inget ont om er som brukar bli det, ni är inte fjantiga, bara det att jag personligen blev så chockad. Jaja, hemma nu iallafall, tänkte dra ut på en PW och hinna med lite naturkunskapsplugg innan mitt au pair möte ikväll! Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0