Lips that felt just like the inside of a rose

Idag var jag åter i skolan igen. Men frisk var jag då inte, tror dock jag var en aning hög av en stora doseringen nässpray jag akut tog till vid 4 inatt i ett desperat försök att försöka kunna andas igen och få in lite syre i min arma kropp. Tydligen hjälpte det, men enligt anvisningarna stod det max 1 sprut/näsborre. Låt oss säga att jag i ren panik överdoserade en aning och det brännde lite fint i näsan efteråt.

Men det var skönt att vara tillbaka. Tog mig ner till stan med Fia för en cheeseburgare som satt fruktansvärt fint och inhandling av ett linne jag tänkte klä min kropp i imorgon för 50-lappen. Som hittat. Vad har jag mer gjort idag? Roat mig och hållit ständig kontakt med mina vänner via appen voxer där vi konstant uppdaterar varandra med bildbevis på vad vi gör. Typ det. Nu ska jag bli klar med den förbannade litteraturhistorian (just nu önskar jag att jag hade en hund som jag kunde kasta ner boken till så denna av "misstag" kunde äta upp den) och krypa ner framför nåt avsnitt av Vänner. Ha det bra gott folk.


Här får ni en tjuvkik från dagens voxer-händelser!
Jullan, jag & Fia skickade en hälsning till den hemmaliggande, nyopererad Anna från klassrummet. Även en bild på vår lärare Louises rumpa. Allt för att göra henne avis. Hoppas du kryar på dig snabbt<3
Jag förklarade min kärlek till litteraturhistoria för Fia
Och Fia förberett sig ungefär lika bra som jag inför plugget!

Kommentarer
Postat av: Anna

Cheesburgare utan mig?? </3

2011-11-11 @ 00:17:50
URL: http://annaaahhp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0