Livet på jobbet

Jobbade 10-17, och nu känner jag mig alldeles uppriven inombords. Jävlar i mig va jag och Fia har haft en jobbigt dag, psykiskt. Frö det första en redigt jävla spya över HELA badrummet så vi fick duscha hela väggarna osv.. Sen städat ett våldtäcksrum, riktigt obehaglig känsla, sen har spökerna varit förjävliga idag. Stängt dörrar, ryckt i handtaget när ja kissade, tröck bort hissen för oss och bankade i väggarna. Ungefär en vanlig dag på jobbet. Sweet. Hade jag inte haft Fia där idag hade jag nog grinat å sprungit hem. Tänk er oss, (Skapa en filmscen i huvudet, vi verkar lite ballare då) 2 skräckslagna 18 åringar, åker i hissen (förmodligen med ett av spökerna, myyyys) sen stannar den, vi båda sakta sticker ut huvudet åt varsit håll och kollar så att kusten är klar. innan vi sliter ut alla saker och skyndar oss.
När vi laddar för hemfärd smäller ja igen järn-dörren bakom mig, samtidigt som Fia faller raklång framåt i brandtrappan då vi försöker, med våra smidiga små kroppar, kämpa oss ut ur detta spökslott. Som sagt, en helt vanlig arbetsdag. Tack för mig.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Fyfan nu vill jag verkligen inte tillbaka till jobbet...Blir ju vettskrämd!



Men du, vi får ha Skilda Världarmaraton tillsammans du och jag!!!! :D <3

2011-11-20 @ 18:22:29
URL: http://neaaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0