Relationen mellan tonerna, kraften och jag, Kommer ändra alla orden till allting blir bra

Drog undan vardagsrumsmöblerna och skapade ett dansgolv med Bea och Quickan. Attans vad det är kaosartat i min stackars hjärna med 6 missade danslektioner, och nu endast 2 kvar till uppvisning. Hur som haver tog vi bilen till träningen, glada över att vi lyckades finna en parkeringsplats och drog av en timmes danspass. Fan va härligt.

Sen som ni redan listat ut har jag varit bänkad framför Greys, och nu ska jag somna till vänner - nu av byte till säsong 8. Imorrn tänkte jag vara pigg, nationella 08.30 står på schemat!
Förövrigt önskar jag att jag hade kunnat slänga ut en bild på mig själv nu och säga: "Såhär såg jag ut idag". Men drömma skadar aldrig.
Agnes Almvärn/Angelica Blick

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0