So much fire that it burned my wings

Okej, vi säger såhär. Värdelös dag. Åt helvete. Och jag tycker det är skönt att ventilera ut det över bloggen. Fick en riktigt attack där jag bara stod och skrek och grinade rakt ut. Sånt är skönt ibland, speciellt när man har mycket att få ut.
Jag brukar ofta försöka vara stark, klara av saker, putta undan problem och leva vardagen. Men ibland går det bara inte längre. Idag gick det inte. Det gjorde verkligen fysiskt ont inombords så jag stod och slog och rev i saker.
Men som jag skrev tidigare försökte jag lugna mig & satte jag mig ner framför Eclipse med lite vindruvor som jag sen toppade med ost&kex. Nu ska jag försöka kolla igenom  det till provet imorrn som jag inte ens börjat plugga till. Har inte riktigt varit motiverad till det ikväll om man säger så. Sen somna till sista biten av Eclipse. Klockan ställer jag på strax efter 02.00, här ska ageras fylletaxi!

Kommentarer
Postat av: ERIKA EDORSSON

<3

2011-11-25 @ 03:48:16
URL: http://erikaedorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0