Some of us never see it all

Vaknade för nån timme sen, men har legat i sängen och dragit mig framför reprisen av Idol och druckit saft. Det bästa som finns är att dricka såhär dagen efter, inte äta, dricka ska det va. Det ultimata vore ju Cola, men något sådant fann jag icke, så en kanna med sagt fick duga. Planerar icke att röra mig den närmaste tiden, är så jääävla trött. Kanske logiskt då jag sovit ca. 6 timmar sammanlagt de två tidigare dygnen och festade igår med en dunderförkylning. Då har jag rätt att få ligga här! Dock ett dilemma: inget bra på tvn och jag har sett allt jag har på mitt USB minne. Funderar på att se Never say Never för 3e gången på kort tid eftersom ja inte orkar röra min kropp en trappa ner å slänga in nå nytt på USBt. Livet är hårt. Nu har ja babblat på tillräckligt länge, i brist på annat. Vi hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Ladda hem l-word dåååååå!! !:D

2011-11-12 @ 17:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0