Vi drar ihop det lite snabbt

Hej hopp, jag lever men det är nästan så jag är tveksam!
Tänkte bara komma in lite snabbt å säga att kryssningen var bääääst. Och Janne, han var grinig, alltså vår bysschaffis, men det sket vi i och började redan på bussen. Vi var fulla redan efter buffen å fortsatte å dansa till 6 på morgonen. Hela torsdagen var det enda vi pratade om MAX. Och den maxburgare vi fick med oss hem hit, det var seriöst den godaste i mitt liv <3<3 Jag trodde jag gjorde ett besök till himlen och munnen fick sig en riktigt orgasm på samma gång. Sen fortsatte jag, Julia å Axelsson å svulla i oss chirre&dirre och cola för att sen dö som 3 klubbade sälar i mammas dubbelsäng.
Klockan ringde tidigt imorse, jag skjutsade hem Axelsson och åkte själv till Grinden med min PA-grupp för ett besök. Riktigt givande!
Kom hem till en sovande Julia, pratade igen det vi minndes av de senaste dygnet, skrattade och somnade om. Jag vaknade halv 4, och nu ska här städas och fixas, det vankas förfest och utgång!
So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0