Crazy

Idag har jag skrattat riktigt mycket, riktigt härligt. Mest för jag har så fina klasskamrater runtomkring mig. 3 lektioner och sen sprang Fia och jag ner på stan för att fixa några ärenden. Ska snart iväg och hämta minsta brodern på träning, sen blir det födelsedagstårta för Viktor som blir 16 idag. Grattis! 

Det bästa med att dra iväg med bilen just nu är min hemmabrända partyskiva på högsta, tror jag börjar få riktiga abstinensbesvär nu, dethär är min sjätte nyktra och lugna helg på raken. Inte likt mig alltså. FAN VA JAG VILL DANSA.
Födelsedagsbrorsan + Stina. Dock 2 år sen, men jag tycker bilden är så fin!

Kommentarer
Postat av: alex

men nästa vecka spräcker vi den trenden, eller hur? då kör vi så det ryker på sannas fest :D:D<3

2011-10-22 @ 11:27:37
Postat av: soffan

viktor är så himla lik gustav på den där bilden!!!

2011-10-25 @ 16:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0