Helgen som gått

Majoriteten av de bloggar jag läst idag har skrivit något i stil med "Jag har haft världens bästa helg". Och samma gäller mig, så jag börjar med:
Jag har haft den bästa helgen på riktigt jävla länge!
Fan va skönt att jag äntligen kan leva någorlunda igen. Och faaaaan va bra helgen har varit.

Började i torsdags med förfest hos Sanna med henne, Alex, Malin, Sabah, Julia, Jasmina, Martina, Vivi, Ida, Cornelia och Sophia. Vi skålade i mitt första chips och dipp (Även Sanna som levt under samma chirre&dirre villkor som mig, tack!). Skålade, skrattade och dansade hemma hos Sanna, vilket vi sen fortsatte på Slick eftersom vi firade in S som äntligen fyllde 18 då!
Skolan på fredagmorgon var tung, och hela fredagen var rätt lugn. Mot kvällen fikade jag med Erika och Sofia på Waynes. Vilka pinglor!
image descriptionimage descriptionimage description
På lördagen vankades de festligheter igen, denna gång vare Sannas 18-års fest!
Förfestade hos Sunkan med han, Felix, Anna, Alex, Wille, Sörebö, Lundvall, Emma och Fluff. Ölspel, partymusik och härligt sällskap. Så startas en utekväll riktigt bra! Fortsatte på Söderhielmska där festen var och där dansade vi ända tills stägning. Helt underbart! Och ännu en gång, Grattis Sanna!
Låt oss säga glada människor, en flykt från Kaviar, en ledsen Linnea för jag trodde jag tappat busskort, leg å hela köret, en å annan hemlighet som kom fram och trötta ben efter all dans. Fan vilken bra kväll!
Tillslut hamnade jag, Julia, Malina, Sanna, Sabah, Martina och Ida hos Sanna för nattkäk å en massa fylleksratt innan vi somnade.
image description
Söndagen hade vi bästa bakishänget, ihopkrupna i Sannas vardagsrum med massa skratt, Så mycket bättre, Glass & varma hallon, chips o.s.v. Helt perfekt och kanske hur mys som helst.
Lika trött var jag vid 4 när jag drog mig hem och somnade på dirren. Men tog mig upp för lite filmmys hos Sfia med henne och Erika.


Bilderna är från mig, Sanna och Jasmina.
Som ni ser, så kan jag tacka för en riiiiiiiktigt bra helg med riktigt underbara människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0