It's like you have a spell over me

Plugga VS sova. Jorå, snoozeknappen blev välanvänd, var 9:e minut i över en timme. sen beslutade jag mig för att stänga av dendär irriterande skiten. Tänkte försöka vrida tillbaka dygnet, somar 3 och vaknar 12. Wordfued, tv och brist på trötthet håller mig vaken. Ställde klockan på 9 så jag skulle hinna med massa plugg. Haha roligaste jag hört att jag trodde det skulle funka.
Direkt från sängen in till en lång, varm dusch med musiken på högsta. Det är fan bland det bästa som finns. Jag är mer en duschmänniska än badkar, där blir jag bara rastlös. Go duschen!
Nu ska jag leta fram nåt gott till frukost och sen plugga. Jag ska. Måste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0