Mjukisshorts

Här har ni en skapelse jag och symaskinen skapade igår. Ett par gamla mjukisbyxor återföds på nytt. Klippte av dom och sydde in dom.
Hade en period då alla byxorna skulle va stora, mjukisbyxor, lite baggy-jeans, och ja, dessa va sannerligen stora. Men inte klandrar jag min stil på yngre dar inte. Ingen glömmer väl mina rosa militärbyxor? (Ja, dom var stora). Nej juste, ingen gjorde ju det, eftersom mina kära vänner gärna påminner mig om mina glansdagar i dessa.

Sen är det nog tur att bilden är tagen med webbcamen, för mina ben är hårigare än en riktigt kara-karls! Men så får det va när man varit isolerad i 4 veckor. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Littan

Var gärna med i min bildtävling! http://littan.blogg.se/2011/october/tavlings-dags.html

2011-10-12 @ 14:52:42
URL: http://littan.blogg.se/
Postat av: lundahl

de var verkligen stiliga de där i rosa :)

2011-10-12 @ 18:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0