My love ain't easy, You gon' have to put in some work

Jaha, men annars då? Hur gåre? Jo men tackar som frågar! Hann med film på första lektionen i skolan idag, därefter hade jag studentmössprovning! Helt sjukt egentligen att det är så nära. Sen då? Jo en lunch av Sodexho-mat hann jag med, och sen en sväng till KRIS (Kriminellas revansch i samhället) med min PA-grupp. Riktigt givande, och personligen tycker jag såntdär är fruktansvärt facinerande!

Tack för mig idag. Godnatt.
Shit va jag tycker de är jobbigt med bilder nu. Svullnaden är det enda som hamnar i fokus tycker jag. Men gör allt för att trotsa, och lägger upp bilder ändå, för att kunna minnas sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0