Not speak as loud as my heart

Etik och livsfrågor som sista lektionen. Jag, Fia och Christoffer Sörebö stannade kvar lite längre än dom flesta andra, men mest för att prata istället för att arbeta. Mycket bättre så. Fick skjuts av Sörebö ner på stan och mötte upp mamma. Broder fyller på fredag, så en present skulle inhandlas.

Har laddat upp med en påse sura bilar inför mitt plugg-race. Tänkte plugga nånstop nån timme å få bort lite. Förövrigt är denna påse med bilar en sensation, jag har i princip aldrig i mitt liv köpt godis såhär utan större anledning. Nu ska jag börja plugga och typ, hitta en lösning till världsfred, ja sånnadär saker som egentligen är viktigare än bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0