Through my Iphone

Kollade tillbaka på bilderna i min Iphone och inser att jag har bilder jag inte lagt upp. Det är fint att minnas att man hade ett liv innan denna isolering. Det känns så långt bort. Det är saker som tillhörde ens vardag som jag inte nu kan göra. Jäklar vad jag saknar livet. Så här är några stunder under denna höst genom min Iphone.

I augusti:
Jag var hundvakt och njöt av att kunna vara ute på en PW. Började skolan och första tiden såg mitt skolmaterial ut ungefär såhär.
Jag kunde fika med fina vänner. Is chailatte, kladdkaka och catch up. Vardagslyx.
Vi förfestade i Fridhem med ett härligt gäng, gick på 18-års fest och avslutade på Slick. Fan va jag längtar efter en sådan stund igen.
Man kunde fortfarande njuta av bryggan med en fin vän.


September:
Jag gick i skolan med otroligt fina klasskamrater, vilket jag nu ska uppskatta mer.
Jag kunde njuta av min cheese på stan med Anna. En standard.
Jag kunde träna. Fan va jag vill dansa igen!
Spenderade en av dom sista måltiderna på länge på Max med Anna, Fia å Chrille.


Oktober:
Fast nu har jag fått njutit av mina vänners kärlek.
Fina Erika kom förbi en dag med milkshake.
Jag har överraskat Julia med ett grattis-firande i efterskott.
Fina Fia kom förbi med kladdkaka, japp och plugghjälp. Guld värt!
Jag har fått fina rosor av fina Anna. Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0