Turn me on

Var över till far på grattis och tårta. Nu kikar jag premiären av 2½ men där Ashton Kutcher nu tar över. Spännande.
Trodde jag skulle ta mig till skolan imorrn, men jag känner att det inte kommer gå. Man ska ju ta hälsan i första hand, eller hur? Men onsdag. Då ska jag dit.

Svullnaden har minskat enormt, men även om de bara är lite kvar tär det på en. Enormt. Och med svårigheter att äta, lite smärta och press/stress blir man nedsatt. Och kroppen är inte så bra på att hantera det just nu. Psyket har tagit mer än jag trodde på dethär. När jag gråter konstant, och jag bara känner att det inte går. Då lyssnar jag på kroppen och stannar hemma en sista dag imorrn.

Kommentarer
Postat av: Sanna

JA! Lyssna på kroppen och pressa dig inte lilla lundin. Du har all tid i världen och lärarna på skolan har förståelse om du vill stanna hemma. Taaat lugnt! PS. Gud vilken fint halsband på inlägget ovan!!!! DS.

2011-10-10 @ 23:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0