Bloggrape?

Fann denna fina text bland mina utkast här på bloggen från november 2010. Vet dock inte vem som skrivit den, men tanken var nog att den skulle publiceras som en bloggrape? Någon som känner att dom vågar ge sig till känna?

HEEEEEJ! idag har jag shoppa, jag har shoppat en massa! thihi, det blev rätt så dyrt meeeen..... pappa betalr så det spelar ingen roll! :D:D thihih, jag har så tur... :):) Ikväll ska jag feeeest, jag ska faktiskt fest en massa! meeeeen jag sk ainte bli full. usch,fy,blä det är fult att vara full. bara jag som tycker att man får så fula ögon då? jag menar thihih, man vill du vara snygg framför killarna sen måste jag ju ha så pass bra syn så jag ser att tuttarna ligger utanför BH:n,allså jag menar; det skulle vara pinsamt om ingen såg dom! typ som att jag var värsta blygisen och de tär jag ju inte. jag menar, det är faktiskt 300000 som läser min blogg så jag är inte längre en okänd person. thihi :):) puss bloggen! <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0